www.ma7moud71.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل جديد وحصرى هنا فقط شارك وشاهد بنفسك

الرئيسيةرمضان كريمأحدث الصورالتسجيلدخول

للشباب فقط

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

العمل/الترفيه : طالب\ الكورة والنت
المزاج : عادى

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالأحد 03 أغسطس 2008, 4:14 am

ازيكم ياشباب انا عاوزكم تكتبو كل حاجة غنكم الى ينفع يتقال والى مينفعش حد يعرفة متقلهوش طبعا وبردوا براحتكو ياعنى تكتب بتحب مين ومواصفاتها ولو مش بتحب مواصفات الى بتحبها اية واالكلاام دا كلة اكتب كل حاجة والى مش عاوز يكتب يقول مش هينفع يعرفنا ياعنى بس ياريت نشوف منك ياشباب

المواضيع للشباب فقط

الردود للشباب والبنات اوك ياحبيبى
https://ma7moud71.yoo7.com
dody atef
عضو متفوق
عضو متفوق
dody atef

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالأحد 03 أغسطس 2008, 11:27 am

اولا انا المفروض متكلمش هنا بس ممكن اقولك حاجة هو عشان انت حاطط الموضوع تبقى متقلش حاجة ولا ايه بطل بقى الحركات دى
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing :lo
مرررررسى

...دودى...
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالأحد 03 أغسطس 2008, 12:36 pm

ههههههههه ماشى يادودى لاازم ياعنى خلاص هنزل ان شاء الله بس مش دلوقتى علشان ورايا حاجات بعملها بس اوك
marmar
عضو متفوق
عضو متفوق

العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : fine

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالإثنين 04 أغسطس 2008, 9:33 pm

هههههههه
انت وراك حاجات كتير اوى كده
قوووول كل حاجه ولو مش عايز تقول قول انا اسف مش هقدر اقول بس متسبناشش كده
وفين باااقى الشباااب ايه كله مش عايز يتكلم ليه
احنا والله طلعنا احسن منكو
tongue tongue tongue
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 1:55 am

هههههههههههه يامرمر بجد هقول كلة بس استنى عليا بس علشان فعلاا ورايا حاجات ماشى ياجميل
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 2:07 am

اهو هقول اهو يامرمر زى ما قلتلك ااهو يادودى ااااااوك
انا اول حاجة نقسى فيها انجح واتقبل فى الحربية وربنا معايا وبعدين القى بقى بنت زى القمر كدا احبها وتحبنى ونفسى محدش يكرهنى ابدا والناس كلها تحبنى ونفسى انى مزعلش بابا وماما منى ولا زميلى ولا اى حد اعرفة كفاية كدا بقى اقول اية تانى
etudiant des droits
عضو متفوق
عضو متفوق
etudiant des droits

العمل/الترفيه : etudient des droits
المزاج : bien

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 3:42 am

محمود باشا
الرجل المناسب للموضوع المناسب
بصو بئة يا جماعة انا النهاردة هحكيلكم حكاية مسلية جدا
تبدا احداسها فى مساء يوم 15 نوفمبر 2005 وبالتحديد فى الساعة 7 وثلث مساء بتوقيت القاهرة اية رئيكم فى الدقة دى
يعنى حاجة زى مابنقول كدة مكنتش مترتبة بس حصل انى شفت بنت كنت بشوفها كل يوم بس معرفش اية الى حصل المرة دى حسيت انى بشفها لاول مرة وفشلت طول الليل افكر فيها
وتانى يوم على طول قابلتها فى الشارع وكانت عمالى تبصلى اوى بستغراب زى ماتكون اول مرة تشفنى مع العلم اننا بنشوف يعض يوميا
انا حسيت انى عاوز اشفها على طول واليوم الى مشفهاش فية احس انى متنكد وفى حاجة غلط فيا وكنت اعمل اى حاج عشان اشوفها
وهى كمان كانت كل ماتشوفنى تقعد ديما تبص فى عينى وتعمل نفسها بتكلم زميلها الى واقفين قدامى وتقعد تبصلى بردو ولما حسيت انى انها بتبادلنى على الاقل الاعجاب قررت انى اصارحها بمشاعرى
وهنا بدات سلسلة من المفارقات العجيبة
كانالكلام دة بالظبط يوم وقفة عيد الاضحى كنت فى ملعب كرة القدم وبكلم مع واحد صاحبى وعرفت منة بالصدفة ان امتحانات اولى ثانوى بعد العيد على طول
وهى كانت فى اولى ثانوى وانا كنت فى 3 ثانوى
وقررت انى ائجل كلامى معاها عشان مشغلهاش
كفاية لحد كدة دلوقتى عشان انا حاسس انى تعبت
بس فى رئيكم هل الى انا قلتة دليل على انها كانت تبادلنى على الاقل الاعجاب ولا كانت بتلعب
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 5:01 am

ههههههههه ما انا عارف حكايتك وعارف هيا مين وقلتلك على فيها بس الكلاام دا زى ما بتقولى فى 2005 وانت عارف ان فى تغيرات بتحصل ولا اية بس بجد مش عارف اقولك اية انت استنى شوية وااكيد هتعرف كل حاجة اوك ياجمى
marmar
عضو متفوق
عضو متفوق

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 2:54 pm

اييييييييه انت هتعلقنا ولا ايييه
لالالالالا لازم تكمل القصه واحنا معاك
والمفروض تقول كله بس من اللى قلته هى ممكن تكون بتبادلك نفس الشعور بس محرجه اكيد تيجى هى تكلمك بس انا بتكلم فى ايه ده فى 2005 اكيد حصل حاجات كتير اووووى
قول بقى ايه اللى حصل تانى
مستيه... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
marmar
عضو متفوق
عضو متفوق

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 2:56 pm

وانت يا محمود ان شاء الله ربنا معاك وهتتقبل فى الحربيه وهتبقى ظابط اد الدنيا
وكمان عشان انت طيب محدش يقدر يزعل منك خاااالص ... Laughing
etudiant des droits
عضو متفوق
عضو متفوق
etudiant des droits

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 5:56 pm

ma7moud كتب:
ههههههههه ما انا عارف حكايتك وعارف هيا مين وقلتلك على فيها بس الكلاام دا زى ما بتقولى فى 2005 وانت عارف ان فى تغيرات بتحصل ولا اية بس بجد مش عارف اقولك اية انت استنى شوية وااكيد هتعرف كل حاجة اوك ياجمى
اسلوبك بئة مستفز يا حودة
انت شايف انى بقول نكتة ولا حاجة عشان تضحك
استنى اية يا حودة واعرف اية يا حودة كل حاجة واضحة
الا حاجة واحدة لو عرفتها كل حاجة تنتهى بس اقول اية بئة ولاد الحرام مخلوش لولاد الحلال حاجة
ولا اية يا حودة
اة صحيح هو اية الحوار بتاع امتحانات 2 ثانوى دة
كل دة ومتقليش يا حودة اخص عليك اخص لما تفتح الاميل بس
لازم اديلك كلمتين فى جنابكبس مش على الملا كدة
لينا ايميل يلمنا
etudiant des droits
عضو متفوق
عضو متفوق
etudiant des droits

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 6:06 pm

marmar كتب:
اييييييييه انت هتعلقنا ولا ايييه
لالالالالا لازم تكمل القصه واحنا معاك
والمفروض تقول كله بس من اللى قلته هى ممكن تكون بتبادلك نفس الشعور بس محرجه اكيد تيجى هى تكلمك بس انا بتكلم فى ايه ده فى 2005 اكيد حصل حاجات كتير اووووى
قول بقى ايه اللى حصل تانى
مستيه... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
منورة يا مرمر
انا مش عاوز اقول القصة كلها لان فى حجات معينة ومواقف معينة عاوز اخد رئيكم فيها الكلام الى انا قلتة دة كلة مختصر جدا يعنى انا تقريبا لخصت احداث 3 شهور

وبعدين انا مش عاوز تستنى قصة حب جامدة عشان بعد كدة متصابيش بخيبة الامل
لان الموضوع الى ينرفز فية مش الحب الى فية لاكن معنى الغدر الى فية
ومفارقات القدر العجيبةالى بتتخلل احداثة
وان شاء الله اكمل لما اسمع اراء بقية الاعضاء ولا هو المنتدى بقى اهنا التلاتة بس ولا اية
etudiant des droits
عضو متفوق
عضو متفوق
etudiant des droits

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 7:51 pm

واضح كدة ان محدش هيفتح الموضوع دة غيرنا اهنا اتلاتة بس
نو بروبلم هكمل ويهمنى رئيك اوى يا مرمر بعتبار ان محمود عارف الموضوع وقالى رئية بدل المرة مليون
على العموم ركز يا مان يمكن تلاقى حجات بتنشر لاول مرة
انا انتهيت عند لما قررت انى ائجل كلامى معاها عشان امتحانتها
وبعد ماخلصت امتحانات قررت انى اتصل بيها واصارحها وفعلا اتصلت
كل العيلة ردت عليا الا هى الوحيدة الى مردتش قلت صدفة صدفة
قلت مش مهم انا هحاول اشوف طريقة تانية قلت انا هروح المدرسة يوم النتيجة بتاعتها واجيبهلها انا واديهلها واقلها وانا بباركلها
عشان انا كنت واثق جدا فى امكانيتها وانها هتنجح بمجموع كبير
لاكن الى حصل ان قبل نتيجتها بيوم جاتلى نزلة برد شديدة وقضيت اليوم الى قبل النتيجة دة كلة فى السرير وجابولى دكتور وكنت خلصان يعنى المهم تانى يوم الى هو يوم النتيجة كانت حرارتى مرتفعة جامد ومع ذلكعلى الظهر كنت بقيت كويس شوية قمت اخدت حمام سخن وانا عندى برد ورحت خارج فى الهوا على طول لانى كنت اتخرت وخفت تروح هى قبلى ورحت المدرسة ودى لوحدها مشوار ووانا داخل المدرسة لقيتها هى خارجة وسط مجموعة كبيرة من صحباتها فمعرفتش حتى اقولها عملتى اية
وطبعا البرد اضاعف وبقت نزلة برد حادة بس تصورو فى اليوم دة مصر اتعدلت مع المغرب فى بطولة افريقيا احمد فتحى ضيع حتة جون يلا ربنا يشفية بئة
نرجع لموضوعنا
نسيت اقلكم كنت انا قلت ل3 زميلى على انى معجب بيها وكدة
المهم واحد فيهم كان لية قريبتة زميلتها الانتيم
فقلى خلاص مادام الحظ معندك كدة انا هكلملك الى هى قريبتة يعنى وهى تكلمها
قلتلة اوك مع انى بحبش الاسلوب دة نهائى المهم هو قلى هيقلها وقلتلةاوك قولها
وتانى يوم على طول فى المدرسة واحدة زميلتى كانت معايا فى الفصل من 2 ثانوى ومعايا بردو فى 3 وبتاخد ماعيا درس فلسفة اصلى فى 2 ثنوى كنت فى فصل كلة بنات انا الولد الوحيد وفى 3 كنت فى فصل نصة بنات ونصة ولادالمهم البنت دى ادتنى ورقة بين الحصص على انها تبع درس الفلسفة وبعدين فتحتها ولقيتها بتعبرلى فيها عن مشاعر اعجاب وحب من نحيتها تجاهى المهم اعتذرتلها بشكل لطيف وقلتلها ان اهنا اخوات واصحاب وانا بقول القصة دى عشان ليها دور بعد كدة
المهم بئة نرجع لصاحبى الى لية قريبتة الانتيم بتاعت مرمر
صحبى دة جالى بعد يومين وقلى انت نحس انا بقالى يومين بحاول انى اكلمها ومش عارف الاقيها استنى كمان شوية المهم فضل اسبوع تقريبا بيحاول يوصلها ومش عارف حتى يكلمها مع العلم انهم قرايب اوى وسهل جدا علية انة يوصلها ويكلمها
المهم بعد اسبوع جة وقال ان فى حجات غريبة بتحصل وانة مش عاف يوصلها نهائى
وقلى انت شكل حد بصصلك فى الموضوع دة اصرف نظر عنة احسن
المهم قعدنا شوية فى المدرسة وبعدين نطينا من على السور كالعادة
وروحنا ملعب الكورةولعبنا شوية وبعدين قلنا نروح
واهنا مروحين قبلنا مرمر وقريبة زميلى دة وهم ريحين المدرسة عشان كانو فترة مسائية فى نفس المدرسة بتاعتنا
المهم قلتلة خلاص ملكش حجة بئة هم الاتنين موجودين اندة على قريبتك وقلها وهى هتكلم مرمر على طول
قلى طيب بس امشى انت بئة قدام شوية لواحدك عشان لو فضلت معايا هتكسف منك مش هترد
المهم سبقتة انا وبعد شوية لاقيتة جاى وبيقلى انها مردتش علية عشان مهم فى وسط الشارع وكلةمليان ولاد من الى فى دفعتها وهى اتكسفت وكان زعلان وبيقلى انة مكنش المفروض يعمل كدة وانى كدة خليتة اتسبب فى احراج لقريبتة قلتلة خلاص اصرف نظر عن الموضوع دة
وبعد كدة جة واحد تانى من التلاتة الى عرفين دول وكان بيسئل عملتو اية فى الحوار دة قلتلة معملناش حاجة وحكيتلةالى حصل قعد يضحك
وقلى انة هو يعرف ان فى ولدمن دفعتها اسمة محمد بيرسم عليها
وانى لازم اخلص الموضوع دة بسرعة
قلتلة يعنى اعمل اية يعنى قلى احاول اكلمها فى التليفون او اولها من خلال حد من البنات زميلها القريبين منها
المهم قلتلة انى حاولت اتصل بيها وهى الوحيدة الى بتردش عليا
وان حتة حتة زميلها دى منفعت
قلى خلاص الموضوع دة عليا انا ليا واحدة قريبتى بردو تعرفها كويس هكلمها واخليها تقولها قلتلة لا عشان انا مش عاوزها تفكر انى عامل الموضوع فرح والكرة الارضية كلها عرفت قلى خلاص محلولة انت تكتب جواب وندية لقريبتة دى ويكون مقفول فتكون متاكدة ان محدش عرف فية اية قلتلة خلاص اوك بس انا خطى زبالة فخلينا زميلنا التالت الى عارف الموضوع دة يكتبة الانة خطة جميل جدا
وللعلم وللفكاهة بردو كتب بحبك باربع لغات العربية والفرنسية والالمانية والايطالية دة رائد يا محمود لو تعرفة
المهم خلال الفترة دى كانت علاقتى بيها لاتتعدى النظارت منى ومنها
ومكنش ممكن يعدى يوم منغير ماستناها فى مواعيد خروجها ونقعد نبص لبعض منغير ولا كلمة شغل عيال بئة
المهم فيوم بردو خلال الفترة دى كان عندى واحد صاحبى الى هو قلى هيدى الجواب لقريبتة دة وبعدين شفناها وهى رايحة المدرسة الساعة 12 الظهر طبعا اهنا كنا كالعادة فى البيت من الساعة 8 الصبح بعد مانروح المدرسة نفطر ونروح تانى
المهم قلى متيجى تروح المدرسة وتحاول تكلمها او على الاقل تحسسها باهتمامك لانى كنت مبعملش اكتر من النظرات وهو كان عاوز يحركنى شوية
قلتلة اوك وروحنا المدرسة وبالظبط فى الدور التانى من المدرسة عند السلم كنت واقف انا وهو وكنا خلاص قررنا نمشى لانة ياس منى واتاكد انى نيلة خالص ومش هعمل حاجة
المهم مرة واحدة كانت نزلة هى واتنين زميلها اعتقد انهم بردوكانو عرفين الحوار دة لانهم اتصدمو اول لما شفونا زى ميكونو شافو عفريت واتلخبطو ورجعو تانى طلعو درجتين من السلم عشان يختفو وميبقوش قدمنا وقعدو يتوشوشو بصوت واطى قوى
ومرة واحدة لقيت مرمر نزلة من السلم قدامى انا هو هو وشوشنى وقلى نادى عليها بس اخوكم طبعا لاحياة لمن تنادى كنت فى دنيا غيلا الدنيا وعلى فكرة هى نزلت لوحدها ما انهم كانو نولين التلاتة مع بعض فى الاول
المهم هى عدت ودخلت الاوضة بتاعة شئون الطلبة وصحبى بئة مسشيكنى غسلنى تريقة
وبعد كدة قلتلو خلاص انا هدخل شئون الطلب واخرج وهى خارجة واندهلها المهم انا دخلت من هنا وكان فى جوا مدرسة قعدت تسلم عليا ييجى نص ساعة لحد ما مرمر خرجت وطلعت الفصل وتقريبا الحصة خلصت كمان
ومواقف تانية كتير لو هحكيها محتاج سعتين كمان
المهم هل الموقف دة بالذات يدل على اى حاجة اصل صاحبى دة قلى هى كدة كانت عوزاك تكلمها وعشان كدةزميلها منزلوش معاها عشان عارفين انك نيلة لاكن انت بردو بتتحركش هل تفسيرة دة من وجهة نظركم صح ولا اية
للحديث بقية
بس مش ملاحظين حالة النحس دى
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 11:25 pm

بص ياجمال بس متزعلش منى انت طبعا عارف حكاية محمد الى بيرسم عليها محمد الشعراوى طبعا عارف الحكاية دى انا سمعت انها بتحبوا وانا اتاكد من الكلاام دا بنفسى لاانك عارف ان المفروض ان حقى اتاكد قبل كدا واتاكد وعرفت بس الكلاام دا بقالة كتير اكيد ممكن يحصل اختلااف بس من الكلاام الى انت بتقولة دا اكيد فية حاجة على الاقل معجبة مش هنقول بتحبك معجبة على ان اصحابها ياعنى مرديوش ينزلو معاها على السلم ونزلت لواحدها وكانت ممكن عاوزاك تكلمها بس انت معرفتش ممكن يكون فية اعجباب بس بردوا تانى مرة هقولها لك استنى متستعجلش لو مستعجل بقى خليك راجل ومتخفش من اى حاجة جرب كلمها تانى وصرحها بكل حاجة سيبك من حكايات الجوابات دى لاانها ملهاش لاازمة وعلى الاقل حكاية الجواب مش هتعرف الرد الى انت عاوزة لااكن لما تكلمها اكيد هتعرف الرد انت طبعا بتبقى عارف هيا فى البيت لواحدها امتى لاان بيتكوا فى وش بعض اكيد مسيرك هتعرف لواحدها امتى واحسن وقت على 11 الصبح جرب واتصل ومتخفش وصرحها بكل حاجة واكيد هيكون خير ان شاء الله بس راى انت تتصل دلوقتى على طول لاانك لو استنيت تانى هيبقى فى مزاكرة والكلاام دا حاول تعرف دلوقتى احسن ومتخفش من حاجة اوك وربنا معاك ياجمى

عدل سابقا من قبل ma7moud في الأربعاء 06 أغسطس 2008, 10:12 am عدل 1 مرات
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالثلاثاء 05 أغسطس 2008, 11:28 pm

واية اسلوبى مستفز دى انا لا مستفز ولا حاجة انا علشان بقولك الحقيقة ابقى مستفز
etudiant des droits
عضو متفوق
عضو متفوق
etudiant des droits

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالأربعاء 06 أغسطس 2008, 3:18 am

ma7moud كتب:
واية اسلوبى مستفز دى انا لا مستفز ولا حاجة انا علشان بقولك الحقيقة ابقى مستفز
اذاى مش مستفز يا مان
هو انا كنت بقول حاجة تضحك وانا مش واخ بالى ولا ايى
ثانيا الحقيقة دى للاسف واكرر للاسف بيحيط بيها الشك والغموض
تبقى حقيقة ازاى
عندنا فى الكلية بيقولولنا الحكم هو عنوان العدالة
وحكمك انت تطرق الية الاحتمال فاذاى يكون عنوان العدالة
عندى مجموعة اسئلة بعتبارك مطلع على الغرف المغلقة فى معسكر الاعداء حلوة الحتة دى صح
لو جاوبتنى عليها اجابة مصحبوبة بادلة يقبلها المنطق والعقل وواقع الامور اعطيك على الفور حكم هو بحق عنوان العدالة ويغلق هذا الملف لاابد فقط اطلب الاسئلة ان كان فى استطاعتك الرد عليها مدعما اجابتك بالاسانيد القانونية ههههههههه
قصدى بالادلة المناسبة
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالأربعاء 06 أغسطس 2008, 10:22 am

قول ياجمال الاسئلة الى عاوز تسئلها
etudiant des droits
عضو متفوق
عضو متفوق
etudiant des droits

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالخميس 07 أغسطس 2008, 3:20 am

لا بئة يا حودة
استنى شوية على ماخد قرارى
بخصوص الاعتبارت الامنية الى قلتلك عليها
هتاكد من حبة حجات بخصوصها الاول

بس اهم حاجة هتجاوب صح
etudiant des droits
عضو متفوق
عضو متفوق
etudiant des droits

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالخميس 07 أغسطس 2008, 3:24 am

تصدق انت ابن حلال
كويس انك حزفت كلامى التانى انا كنت هدخل امسحة
اة قبل مانسى
انا بقدم اعتذار رسمى لمحمود باشا على كلمتين
كدة كنت زهقت علية بيهم
ولا تزعل نفسك يامان
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالخميس 07 أغسطس 2008, 12:07 pm

لا ياجمال اعتزار اية متقولش كدا انت اخويا الكبير ياباشا وتعمل الى انت عاوزة عيب ياجمال

اسئل وهجاوب صح ان شاء الله
etudiant des droits
عضو متفوق
عضو متفوق
etudiant des droits

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالأحد 10 أغسطس 2008, 3:21 pm

معليش يا جماعة مش هقدر اكمل فى الموضوع دة لعتبارات خاصة

معليش يا محمود انا مبقيتش محتاج انى اسئل خلاص
ma7moud
Admin
Admin
ma7moud

للشباب فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط   للشباب فقط I_icon_minitimeالأحد 10 أغسطس 2008, 10:21 pm

اوك ياجمى نو بروبلم ورينا بقى مواضيع جامدة كدا ماشى يامان

للشباب فقط
صفحة 1 من اصل 1